2008-09-30

by Chandmani@2007.06 Би-эмэгтэй! (шүлэг шүү..)

Би-эмэгтэй хүн, тиймдээ ч би-жүжигчин
Надад зуун царай, мянган дүр шингэсэн.
Би-эмэгтэй хүн, тиймдээ ч би-гүнж
Нартын ханхүү нарыг хайрлаж дурласан.

Би-эмэгтэй хүн, дор заяатай,
Гэвч, хэрэв амьдрал-тэмцэл бол
Би-эмэгтэй хүн, би-өрөвдмөөр сул дорой
Би-эмэгтэй хүн, тиймдээ ч би-хувь тавилан!

Би-эмэгтэй хүн, би хүслийн дөл
Гэвч миний заяа тавилан - тэвчээр, хөдөлмөр
Би-эмэгтэй хүн, би - үлэмжийн жаргал
Түүнийгээ огтхон ч харамлаагүй

Би-эмэгтэй хүн, тиймдээ ч би - үзэсгэлэнт
Өсөхөөсөө өтөлтөл буурал
Би-эмэгтэй хүн, хүссээр, тунгаасаар
Гал, усыг мөнхөд адилтгана

Би-эмэгтэй хүн, тиймдээ ч харгуй зам
хаа нэгтээ Римд биш, над руу чиглэж,
Би-эмэгтэй хүн, би-Бурханы бүтээл
Тэдний шүүлт шийтгэлийг хүртээстэй...


Хирээрээ монголчлохыг оролдов. Орос хэлийг бараг мартаж байх шиг. Гэвч хааяа, хааяадаа ингээд оролдоод байвал хэрэг болох болов уу гэж бодном... Дээрх зургийг нь 2006 оны 6-н сарын хавьцаа зурсан юм байна.


Я женшина!


Я - женщина, а значит я - актриса.
Во мне - сто лиц и тысячи ролей.
Я - женщина, и значит я - царица,
Возлюбленная всех земных царей.

Я - женщина, земная по-неволе,
но знаешь, если жизнь - борьба
Я - женщина, я - слабая до боли
Я - женщина, и значит я - судьба!

Я -женщина, я просто вспышка страсти
Но мой удел - терпение и труд.
Я - женщина, я - то большое счастье,
которое совсем не берегут…

Я - женщина, и значит я - прекрасна
С младенчества - до старости седой.
Я - женщина, хочу, чтоб стало ясно
Огонь и лёд - навек во мне одной!

Я - женщина, и значит все дороги
ведут - ко мне, а не в какой-то Рим…
Я - женщина, я - избранная Богом,
Хотя уже наказанная им…

стихи: http://www.kosmetika.in/stati/iajenwina.html

No comments: