2011-06-10

Ганц нэг онигоо ..

Хоёр найз хүүхэн уулзаж гэнэ.
- Өчигдөр манай хөрш өлсөөд байна гэж манайд орж ирээд... Түүнд би хоол хийгээд маш сайхнаар дайлсан..
- Нөгөөх чинь ядахдаа баярлалаа гэсэн юм байгаа биз дээ...
- Тэгсээн. Тэрэн шиг том баярлалааг би өмнө нь үзээгүй байсан....

Хоёр хүүхэн уулзаж гэнэ. Нэг нь маш ууртай байж.
- Яагаад уурлачихаав?
- Новш чинь намайг хөөдөг байгаа... Харин чи юундаа баясаав?
- Би ч адилхан хөөгдсөн. Гэхдээ намайг өөр эр өдөөд л...

Нэгэн дарга шинэ нарийн бичигтэй болоод түүнийгээ ажиж шинжсэн нь:
- Даашинзаа 10 см-ээр богиносго. Уруулаа арай тодоор будчих...
- Хөхөндөө давс түрхэх үү...
- Юу?!
- Хуучин дарга пиво уухдаа даруулга хийдэг байсан юм л даа....

Нэгэн хүүхэн таксинаас найз залуудаа утасдаад:
-5н минутын дараа гараад ир. Надад бэлэн мөнгө алга. Тооцоог хийчих.
Найз залуу нь:
- Биеэрээ хийчихээ. Би өнөөдөртөө эргүүлээд өгчихье.

Эр хүний чадавхи нь шугамаар биш нөгөөх ажлын дараах эмэгтэй хүний инээмсэглэлээр хэмжигдэнэ.

1 comment:

www.gegeen.com said...

3 dahiig ni nahi daa.

yu bucaaj ohiim bolood yavchvaa