2009-07-05

Как ты там не со мной? (Надгүйгээр чи минь тэнд ямаршуухан байна даа?)

...Хэн ч намайг чам шиг ойлгодоггүй
Хэн ч намайг чам шиг тэвэрдэггүй
Хэн ч намайг яг чам шиг
Сөгдүүлж бас сэргээж чадахгүй*...

Валерия - Никто, Как Ты





Как ты там...
Как ты там...

Как ты там не со мной...
Как ты там не со мной...
Как ты там не со мной...

Упала с полки любовь
Рассыпались осколки на пол
Мы, как осколки эти, с тобой живем на свете
Как ты там не со мной

Упала с полки любовь
Не виделись мы столько дней с тобой
Одни, как ночи, мне без тебя - не очень
Жизнь идет стороной

Припев:
Никто, как ты меня не понимает
Никто, как ты меня не обнимает
Никто не может так, как ты
Меня убить и спасти

Никто, как ты меня не понимает
Никто, как ты меня не обнимает
Никто не может так, как ты
Меня убить и спасти

Казалось мне, что весной
Опять я встречу любовь
Пришла весна другая и вновь себя ругая
Вспоминаю о той

Упала с полки любовь
Рассыпались осколки на пол
Живем на свете, мы как осколки эти
Как ты там не со мной

Припев:
Никто, как ты меня не понимает
Никто, как ты меня не обнимает
Никто не может так, как ты
Меня убить и спасти

Никто, как ты меня не понимает
Никто, как ты меня не обнимает
Никто не может так, как ты
Меня убить и спасти

Вокализ.

Упала с полки любовь
Осыпались осколки на пол
Живем на свете, мы как осколки эти
Как ты там не со мной

Припев:
Никто, как ты меня не понимает
Никто, как ты меня не обнимает
Никто не может так, как ты
Меня убить и спасти

Никто, как ты меня не понимает
Никто, как ты меня не обнимает
Никто не может так, как ты
Меня убить и спасти

Так, как ты
Меня убить и спасти

text: http://top-charts.ru/lyrics/ru/text30144.php


* "үхүүлж бас аварч чадахгүй" гэдгийг нь зөөллөөд тэгээд оруулчихсан юм шүү.

4 comments:

Bolor Dulambayar said...

Орос хэл мэдэхгүй л дээ, тэгэхдээ гоё дуу байна бас таны орчуулсанг ушсан чинь гоё санагдаж байна.

Chandmani said...

"Дурлал мурлал тавиур дээрээс унаад, шалаар дүүрэн бутарч будаа боллоо. Энэ будаа болж бутарсан хэсгүүд шиг чи бид хоёр хорвоогийн өөр өөр хэсэгт амьдарч байна. Чи минь надгүйгээр ямаршуухан байнав хө?
Дурлал будаа болоод, чи бид бие биенээ харалгүй үзэлгүй их удаж дээ хө. Харанхуй шөнө мэт ганцаардмал. Чамгүйгээр миний амьдрал нэг л мияа байна..."

:)

Bolor Dulambayar said...

аан баярлалаа

byambaa said...

goy duu bnaa, hed ch sonsov.