2007-05-29

Миний дуртай дууны нэг. Сонсох дуртай. Сонсох болгондоо хэн нэгнийг бодох дуртай. Клип нь олдохгүй тул өөр дууныхыг оруулчихсан. Гэхдээ гол нь дуундаа.
Нэгэнд зориулсан. Өөрөө үүнийг уншаад мэдрэх байх гэж найдаж байна. Учрах нь учирсан. Хүсэх нь хүссэн. Дагина нь дагина байсан. Зүүд байсан уу? Тиймээ зүүд байсан...

Чингис хаан - Нууцхан хайр



Миний сэтгэлийн нууцхан хайр
Учрал гэдгийг хэзээ ч үзэхгүй
Хүсэл хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Хан хурмастын гоо дагина байж дээ

Миний сэтгэлийн нууцхан хайр
Хагацал гэдгийг хэзээ ч үзэхгүй
Мөрөөдөл хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Мөнгөн цагаахан зүүд байж дээ

Үсийг чинь бодлоороо би илбэнэ ээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнэ ээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнэ ээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атгана аа

Атгана аа хө хө хө
на на на ...
Атганаа хө хө хө на на на ...

Миний сэтгэлийн нууцхан хайр
Мартана гэдгийг хэзээ ч үзэхгүй
Зүйргүй хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Зөөлөн борооны солонго байж дээ

Үсийг чинь бодлоороо би илбэнэ ээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнэ ээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнэ ээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атгана аа

Үсийг чинь бодлоороо би илбэнэ ээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнэ ээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнэ ээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атгана аа

Атганаа хө хө хө
на на на на на
Атганаа хө хө хө
на на на на на

Миний сэтгэлийн нууцхан хайр
Гандана гэдгийг хэзээ ч үзэхгүй
Энэ л хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Эгэлгүй ариухан цэцэг байж дээ

Үсийг чинь бодлоороо би илбэнэ ээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнэ ээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнэ ээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атгана аа

Үсийг чинь бодлоороо илбэнэ ээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнэ ээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнэ ээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атгана аа

Үсийг чинь бодлоороо илбэнээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнэ ээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнэ ээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атгана аа

Үсийг чинь бодлоороо илбэнэ ээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнэ ээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнэ ээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атганаа

Атганаа хө хө хө
на на на на на на на
Атганаа хө хө хө
на на на на на на на

lyrics: өөрөө бичив.

4 comments:

A.Амарсайхан said...

Жагаа ах их сайхан хүн. Элдэв янзын зан байхгүй. Хэнтэй ч энгийн харьцдагийг нь мэднэ. Тоншуулын оффисоор байнга орж гарна аа.

Anonymous said...

Зүйргүй хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Зөөлөн борооны солонго байж дээ чи...

byambaa said...

oyutan bhdaa Jagaa duuchnii gariin usgiig avch bj bilee. mgld hadgalchihsan bgaa. duunuud ni ch saak shuu.

Chandmani said...

Жагаа ах, нутгийн ах. Сайн танина. Энгийн, намуухан, сайхан хүн. Ёстой хэнтэй ч адилхан энгийн харьцана. Дууных нь үгнүүд утга төгөлдөр...