2012-07-10

Шатаад л.... (дууг монголчиллоо)






Шатаад л....

Чамайгаа мэддэг эсэхээ
Би мэдэхгүй
Мэднэ ч гэж бодохгүй байна
Чамд би дурлачихлаа гэж үү?
Бас л мэдэхгүй л байна
Гайхмаар хэдий ч
Чамд анхааруулж байна
Би тийм сайн байж чадахгүй

Baby Baby
Би зүрхээр тоглогч
Зүрхийг зүсэгч
Мөсөн зүрхтэн

Гэвч, би шатаж байна
Шатаад л байна
Учир нь чи миний сэтгэлийг галдчихлаа
Бүсгүй, би юу хийхээ мэдэхгүй байна

Учир нь би шатаж байна
Би шатаад л байна
Би хүсэл тэмүүлэлтэйгээ шатаж байна
Тиймээ би шатаж байна
Чамаасаа болоод л шатаж байна
Чамаас л болоод!

Бид хамтдаа байж чадахгүй
Залуу чинь ч би биш
Би яваад
Үүрд арилахаад өгнө
Тэгэхээр чи
Учрыг нь хэзээ ч мэдэхгүй
Намайг буруугаар бүү ойлгоорой
Зөвхөн чамд сануулах л гэсэн юм
Чи ганцаараа л үлдэх болно

Baby Baby
Би зүрхээр тоглогч
Зүрхийг зүсэгч
Чулуун зүрхт

Гэвч, би шатаж байна,
Би шатаад л байна
Учир нь сэтгэлийг минь чи галдчихлаа
Бүсгүй, би юу хийхээ ч мэдэхгүй

Учир нь би шатаж байна,
Би шатаад л байна.
Би хүсэл тэмүүлэлтэйгээ шатаж байна
Тиймээ,
Чамаас болоод шатаж байна
Чамаас болоод шүү

Гэвч, би шатаж байна,
Би шатаад л байна
Учир нь сэтгэлийг минь чи галдчихлаа
Бүсгүй, би юу хийхээ ч мэдэхгүй.

Учир нь би шатаж байна,
Би шатаад л байна.
Би хүсэл тэмүүлэлтэйгээ шатаж байна
Тиймээ, би шатаж байна
Чамаас болоод шатаж байна
Чамаас болоод!

No comments: