2008-12-11

Хүүхнүүд болон Эрчүүд ямар утгаар хэлдэг юм бол?
What men and women say and what they really mean :-)


(блогуудаар хэсч явсан нэг иймэрхүү бичлэг байсан. аан тийм энд байсан... өмнө нь уншиж байснаа монголчлоод нэмэр болгоод орууллаа. эрхэм нөхдүүд зөв бурууг шүүсүгэй)

What a woman says, what she really means...
- I need = I want (Надад хэрэгтэй ш дээ = Би авна шүү)
- We need = I want (Бидэнд хэрэгтэй = Надад хэрэгтэй шүү)
- It's your decision = The correct decision should be obvious by now (чиний л бодол = тэнэгддэг байна ш д)
- Do whatever you want = You are going to pay for this later (хүссэнээрээ л бол = дараа нь чи "харамсана" аа)
- We need to talk = I need to complain (Бид ярилцах хэрэгтэй = Надад үглэх зүйл байна)
- Sure...go ahead = I don't want you to (зүгээр дээ...тэг тэг = уг нь тэгүүлмээргүй л байна)
- I'm not upset = Of course I'm upset, you moron! (би уурлаагүй ээ = тэнэг минь, уур хүрчихээд байна)
- You're so manly = You need a shave and you sweat a lot (чи яг эр хүн шиг = сахалаа аваад, хөлсөө янзлаачээ)
- You're certainly attentive tonight = Is sex all you ever think about? ( өнөөдөр их халамжтай байх чинь = дандаа л сексийн тухай бодсоор уу)
- I'm not emotional! And I'm not overreacting! = I have a severe case of PMS (би яагаа ч үгүй ээ, давгүй байна аа = биений юм ирчихээд ядаж байхад)
- Be romantic, turn out the lights = I have flabby thighs (романтик байгаа ч, гэрлээ унтраачих даа = миний хаа бие харахад онцгүй)
- This kitchen is so inconvenient = I want a new house (Гал тогоо нэг л биш ээ = Шинэ байранд ормоор байна)
- I want new curtains = I want new curtains, new carpeting, new furniture, new wallpaper...( шинэ хөшигтэй болох юмсан = шинэ хөшиг, шинэ хивс, шинэ тавилга, бүхнийг шинээр...)
- I need new shoes = the other 40 pairs are simply the wrong shade (шинэ гутал авмаар байна = гутлууд минь бүгд хуучирсан)
- I heard a noise = I noticed you were almost asleep (би хурхирахыг сонссон = чамайг унтсан гэж мэдсэн)
- Do you love me? = I'm going to ask for something expensive (надад хайртай юу? = ямар нэгэн үнэтэй зүйл авахуулна даа)
- How much do you love me? = I did something today you're really going to hate (надад хэр хайртай вэ? = өнөөдөр мөнгө үрчихсэн, чи дургүйцэх байх даа)
- I'll be ready in a minute = Kick off your shoes and find a good game on T.V. (одоохоон = болоогүй ээ хө, өөрийгөө зугаацуулж л бай)
- Is my butt fat? = Tell me I'm beautiful (миний бөгс том юм уу? = намайг хөөрхөн гэж хэлээч)
- You have to learn to communicate = Just agree with me (Би "харилцаж" сурах юмсан = Зөвхөн намайг л дага)
- Are you listening to me? = Too late, you're dead (намайг сонсож байна уу = өнгөрсөөн, чамайг будаа болгоод өгнө өө хө')
- Yes = No (тийм=үгүй)
- No = No (үгүй = үгүй)
- Maybe = No (магадгүй ээ= үгүй)
- I'm sorry = You'll be sorry (намайг уучлаарай = чи өөртөө гомдох л болно доо)
- I was wrong = Not as wrong as you (миний буруу = чам шиг л буруутай биш)
- Do you like this recipe? = It's easy to fix, so you'd better get used to it (чамд таалагдаж байна уу, ямаршуухан хоол болж? = тэртэй тэргүй чи идэх л болно)
- Was that the baby? = Why don't you get out of bed and walk him until he goes to sleep (хүүхэд үү? = орноосоо босоод хүүхдээ унтуул (зугаацуул))
- I'm not yelling! = Of course I'm yelling, this is important! (би хашгираагүй ш, зандраагүй шүү дээ= мэдээж хашгирч, зандарч байна, чухам аа чухам!)


What a man says, what he really means...
- I'm hungry = I'm hungry (өлсөж үхлээ= өлсөж үхлээ)
- I'm tired = I'm tired (ядарч үхлээ=ядарч үхлээ)
- Do you want to go to a movie? = I'd eventually like to have sex with you (кино үзэх үү = тэгж байгаад секс хийнэ ээ)
- Can I take you out to dinner? = I'd eventually like to have sex with you (хоолонд орох уу = тэгж байгаад секс хийнэ ээ)
- Would you like to dance? = I'd eventually like to have sex with you (бүжигэнд очих уу = тэгж байгаад секс хийнэ ээ)
- Can I call you sometime? = I'd eventually like to have sex with you (заримдаа чам руу залгаж болох уу = тэгж байгаад секс хийнээ)
- Nice dress! = Nice cleavage! (сайхан даашинз байна = хөх чинь томбойгоод зүгээр байна шүү)
- You look tense, let me give you a massage = I want to fondle you (ядарсан харагдаж байх чинь би массаж хийгээд өгье = сайхан илмээр байна)
- What's wrong? = What meaningless self-inflicted psycho trauma are you going through now? (яасан бэ? = өөрийгөө утга учиргүй зовоочихоод бас яачихав даа)
- You look upset = I guess sex tonight is out of the question (ууртай байх чинь = өнөөдөр ч секс хийх будаа болжээ хө)
- Yes, I love your new hairstyle = I liked it better before ( үсний чинь засалт надад таалагдаж байна = өмнөхөөсөө арай дээрджээ)
- Yes, your haircut looks good = $50 and it doesn't even look different! (үсний засалт чинь чамд зохиж = өчнөөн мөнгө үрчихээд яг л хэвээрээ)
- I like the first dress you tried on better = Pick any freakin' dress and let's go! (анхны өмсөж үзэж байсан хувцас чинь зохиж байсан юмсан = таарсанаа авчихаачээ, тэгээд харья)

source:http://www.berro.com/joke/what_men_and_women_say_and_mean.htm

picture: http://www.freesmileys.org/emoticons/emoticon-cute-005.gif

2 comments:

bluefire said...

Elgee hushtul ineelee, za za Gym dee yavahaas

Chandmani said...

...neg ch gesen xu'nd ineed beleglesen bol bolj bna shuu... :)